Guláš s houbami a papričkami

Abych uvedl jako úvod: toto je můj vlastní recept, a je uveřejňován přímo v den své premiéry. Jak vznikl? Šel jsem k místnímu větnamci pro zeleninu. A viděl jsem u něj laciné papričky. I koupil jsem je. A taky kousek nádherného libového bůčku, s úmyslem udělat z obojího guláš. A teprve po nakrájení mi došlo, že mám v lednici celou zavařovačku sušených hub od známého, a že jelikož je mám už od loňska, tak by asi chtělo je sníst, než dostanu další. A přihodil jsem do masa naloženého spolu s paprikou a cibulí do trochy oleje i pořádnou hrst sušených lesních hub. A uvařil to jako klasický guláš, tj vlastně dusil, a ne vařil. Po první ochutnávce se ukázalo, proč měl tem větnamčík ty papričkky tak laciné, ono to nebyly feferonky, ale něco skoro nepálivého. Ale výsledek mohu vřele doporučit. Vynikající jídlo..

No comments: