Kámoš krysák

tá dá dá, dá dá tá dm, tá dá dá dá dm, da dá dá dm, da da dá dm dm.. visel sem nad zemí, super tři sestry. Upřímně, výraz kolem jsou stopy krys vě mě vzbuzuje poněkud jiné asociace, než asi bylo původně zamýšleno. Už proto, že stoyp krys nemají nikde b ýt. A možná v tom trochu jede i kamarád, jež před pár lety spáchal sebevraždu, on byl totiž na krysy zatížený. To se celkově opravdu nepovedlo, začíz schánět známého po asi 3 měsících, a kamarádi mi řekli jen: Nikdo neví proč, ale on to udělal, před měsícem měl pohřeb. Nikdo neměl tolik slušnosti, aby mě aspoň na ten pohřeb pozval. Tak jako to zpívá kapitán kid: Nemůžu vynachat takovej svátek, i když mě o to už nepožádá, převčírem umřel a zejtra je pátek, ke hrobu ponesu kamaráda. Upřimně, jsem člověk co vydrží hodně, tohle bylo poprve co jsem uvažoval, jestli yb nemělo smysl se přidat, prostě z toho nuseláku skočit a mít pokoj..

No comments: